söndag 29 januari 2012

To hump or not to hump?

Är bekanta med hur saker funkar på dansgolvet? Att tjejen liksom vickar på rumpan framför killens skrev, och att killen förväntas gnida sig mot henne samtidigt som de dansar?

Det kallas för grinding. Jag tycker det är rätt läskigt, då jag alltid är rädd för att kränka tjejen om det skulle vara så att jag tolkat något fel...

Men igår kväll tyckte jag faktiskt det kändes rätt okej. Jag grindade (efter uppmaning från hennes kompis) en lång, lite alternativ och rödhårig tjej bakifrån. Hon reagerade på ett "jättebra" sätt, hon fick mig att känna att det inte var någonting att skämmas för, att jag bara gjort någonting lite oväntat men å andra sidan helt naturligt. Det fick mig att känna mig jättebra, och gav mig styrka och självförtroende att approacha även andra tjejer på dansgolvet efteråt.

Jag gick fram till henne innan alla stuckit och sade till henne att det var jättetrevligt att dansa med henne...för jag tror på att göra sådant där, att utmana sig själv, att faktiskt våga blotta sig själv för att kunna ge någonting och kanske också få någonting tillbaka. Jag tror det fungerade också, hon rodnade, log jättemycket och såg ner i marken i varje fall.

Om nu inte hennes kompis hade varit så jävla dryg och bara velat knuffa bort mig därifrån ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar